Erteleme Hastalığına Karşı Harika Bir Video- Başlamak İçin Mükemmel Olmak Zorunda Değilsin Ama Mükemmel Olmak için Başlamak Zorundasın!

Aslında yapılması gereken çok basitti belkide..
İlk adımı atmak.
O çok istediğimiz her ne ise, onun için ilk adımı atmak.
"Başlamak" Ve biz genelde istiyor, bekliyor ama birşey yapmıyoruz. Genelde bahalerimiz ve korkularımızı kendimize yoldaş yapıp neden o istediklerimiz gerçekleşmiyor diye bir de hayıflanıyoruz.
Üstelik ilk adımı bile atmamışken sonucu bekliyor olmayı kendimize hak görüyorduk.
Ben de bu konuda bir video hazırladım sizlere,
İtici güç oluşturması, o ilk adımı size attırması, erteleme hastalığından kurtarması en büyük dileğim.
Lütfen videomla ilgili yorumlarınızı benimle paylaşmaktan çekinmeyin.

https://youtu.be/7YvX79AbTH0


Yorumlar

  1. Sevgili Dilek kızım. Videonu izledim. Tabii ki de çok beğendim. Ben; diye başlamak durumundayım, hani sona yakın söylediğin gibi ertelediğim şeyleri, kendimden tarafsızca düşündüm şimdi.
    Yarım asır önce, liseden sonraki eğitimimle ilgili yaşadığım şanssızlığı unutmam mümkün değil... Babamın vefatının akabinde, ailemin büyükleri başka planlar peşine düştüler. Ben ise zaten sorunlu bir genç kızlık dönemi yaşıyordum uzunca süredir. Bir de aşık olduğum zannına kapıldım, bayağı kısa süre sonra anladım ki, duyduğum boşluğa kendimce bir değer oturtmaya çabalıyormuşum ve bu bir seçimse eğer çok yanlışmış. Burada büyüklerimin desteklerine ihtiyaç duymuş olmalıyım. Babamdan sonra evimizdeki otorite eksikliği ve annemin pasif kişiliği nedeniyle, kalan kişi sayısında sanki azaltmaya gidilmek istendiği düşüncesi oluştu bende, zira evlenmem gerektiği ve bunu da söylentilerin çıktığı bir Ege şehrinde gerçekleşmesi, benim dışımda kararlaştırılmıştı bile. Nikah ( kolay olsun diye yıldırım nikahı oldu) öncesi, bilinen tahminler dışında gece boyu ağlayan bir gelin namzetiydim.
    İşte, eşimin vefatından sonra, kendi kararlarımı almaya hazırdım. Azimliydim, cesaretliydim ama bunları ancak yaşadığım zorluklarda harcıyordum. Tekrar düştüğüm bu boşluğu nasıl doldururum bilemiyordum. Derken hayatıma ta geçmişimden biri girdi ve ben yazmaya, bu arada kendimi ilgi duyduğum konularda okuyarak geliştirmeye karar verdim. Şimdi adım adım da olsa hedefime yaklaştım.
    Çok değerli bir yayındı. Youtube kanalına üye olmaya gidiyorum şimdi. Sevgilerimle Dilek kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Abla içten paylaşımına ( her zamanki gibi) o kadar sevindim ki, demek ki videomda iletmek istediğimi de iletebilmişim diye düşündüm. Yaşadıklarından etkilendim ancak geçmişin aksine şu an hedefine yaklaşmış olduğunu söylemen, mutlu olduğunu düşündürdü bana ve çok sevindim. Herşey gönlünce olsun, hedeflerini, hayallerini yaşaman dileğiyle. Sevgiler Dilek kızın :)

      Sil
    2. Canım, bilgisayarı kapatmadan gelen kutusunda cevabını gördüm. Çok teşekkür ederim. Şimdi e-maille takip butonu var mı bakacağım. Yazılarını kaçırmayayım kızım. Kanalına üyelik yaptım.
      Benim ikinci kitabım çıktı, sana göndermek isterim. Ece ablanın hayatı hakkında okuduktan sonra, fikirlerini öğrenmek beni çok mutlu eder inan. gmailime adresini yazarsan mutlu olurum. Sevgiler kızım.
      eceevren20@gmail.com

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı